The 2-Minute Rule for دانلود فیلم از یوتیوب

Wiki Article

این فیلم یکی از پرمخاطب ترین و محبوب ترین فیلم های کمدی در دهه ی ۹۰ تاریخ سینمای ایران است. این فیلم که بسیاری از خط قرمر های سینمای ایران را شکسته و پیش بینی میشود رکورد فروش سال ۹۹ را بشکند. نقد و بررسی فیلم بزودی پس از اکران عمومی اضافه خواهد شد.

برای دریافت اخبار مهم، ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید

دانلود فیلم قهرمان نسخه کامل بدون سانسور “اصغر فرهادی”

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

                                            «جهت دانلود فیلم دینامیت کلیک کنید» 

رحیم (با بازی امیر جدیدی) خطاط و نقاشی مطلقه است که به علت عدم پرداخت بدهی‌اش به بهرام (با بازی محسن تنابنده) که یک نزول‌خور میباشد به زندان افتاده‌ است. رحیم به مرخصی دو روزه‌ای می‌آید. او پسری دارد که لکنت زبان داشته و با مربی گفتاردرمانی او فرخنده (با بازی سحر گلدوست) در رابطه است؛ فرخنده به رحیم می‌گوید که کیفی حاوی چند سکه طلا پیدا کرده‌ است که با فروش آن‌ها می‌تواند بدهی خود را به بهرام بدهد؛ اما رحیم می‌فهمد که پول سکه‌ها کافی نیست و…

تمامی حقوق ، متعلق به ناب مووی بوده و هرگونه کپی برداری از آن ، پیگرد قانونی دارد.

تمامی حقوق ، متعلق به ناب مووی بوده و هرگونه کپی برداری از آن ، پیگرد قانونی دارد.

Shifting two youthful learners to the creating with distinctive neighbors poses problems and issues for them.

دانلود آهنگ بابک جهانبخش و رضا صادقی دیر آمدی ولی حالا چرا

وبسایت نما تی وی، یک رسانه اینترنتی مجاز در زمینه دانلود فیلم جدید و سریال ایرانی و خارجی می‎باشد. این رسانه در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی ایران ثبت شده و تمام محتوای موجود در سایت نما تی وی متناسب با فرهنگ خانواده‌های ایرانی است.

عنوان فیلم، سریال یا نام بازیگر مورد نظر خود را جستجو کنید و یا از طریق دسته بندی‌ها زیرنویس مورد نظر خود را پیدا کنید.

این فیلم سومین سری از فیلم‌های پرفروش گشت ارشاد است.سعید سهیلی کارگردان و فیلم‌ نامه‌ نویس اهل ایران است؛ وی فعالیت هنری خود را از حوزه هنری خراسان با تئاتر و فیلمسازی آغاز کرد.

پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، ???? ?????? ?????? امیر جعفری، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، ریحانه پارسا، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد و علیرضا خواجه‌نیا

Report this wiki page